میز خدمت جهاد دانشگاهی قم در نماز جمعه برپا شد
میز خدمت جهاد دانشگاهی قم در نماز جمعه برپا شد
میز خدمت جهاد دانشگاهی واحد قم، در آستانه چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد انقلابی در نماز جمعه قم میزبان خیل گسترده مؤمنین و زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) بود.

میز خدمت جهاد دانشگاهی واحد قم، در آستانه چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد انقلابی در نماز جمعه قم که امروز ۱۳مردادماه در مصلای قدس برگزار شد، میزبان خیل گسترده مؤمنین و زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) بود.

علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه بود و در سخنانی به ارائه فعالیت‌ها و گزارشی از خدمات گسترده این نهاد انقلابی در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی پرداخت.

غرفه خدمت‌رسانی جهاددانشگاهی واحد استان قم نیز با ارائه بسته‌های فرهنگی به ارائه آموزش‌های تخصصی و عمومی و همچنین معرفی بخش‌ها و خدمات خود در بخش‌های  مختلف پرداخت.

خدمات مشاوره ژنتیک، درمان ناباروری، مشاوره روانشناسی، آموزش‌های کوتاه‌مدت تخصصی و مهارتی، دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی، مشاوره اشتغال و کارآفرینی، افکارسنجی و تولیدمحتوای دیجیتال فرهنگی و تجاری از بخش‌های مختلف میز خدمت جهاد دانشگاهی در نماز جمعه قم بود.

یادآور می‌شود، ۱۶ مردادماه به‌ عنوان سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی به فرمان امام خمینی(ره) نامگذاری شده است.